Informace vedoucí školní jídelny 

Žádám stávající strávníky, kteří se nebudou v příštím školním roce stravovat v naší školní jídelně (např. z důvodů stěhování, přestupu na jinou školu), aby tuto změnu nahlásili vedoucí školní jídelny do pátku 23. 6. 2023. 

Žáci, kteří se stravovali ve školní jídelně ve školním roce 2022/2023, budou ve školním roce 2023/2024 přihlášeni k odběru stravy od 4. 9. 2023. Úhrada stravného bankovním převodem na září proběhne v srpnu 2023. Aby jednotlivá inkasa proběhla bez komplikací, nutno ponechat na účtech potřebnou zálohu.

Nové žáky - strávníky přihlásí na obědy rodiče (zákonní zástupci) na základě odevzdání vyplněné přihlášky ke stravování vedoucí školní jídelny v termínu 20. 6. – 10. 7. 2023 nebo 14. 8. - 1. 9. 2023 (osobně po telefonické domluvě, popř. e-mailem). 

U nových strávníků, kteří odevzdají přihlášku ke stravování do 17. 8. 2023 a provedou souhlas s inkasem, bude platba provedena inkasem v srpnu 2023. Stravné přihlášené po 17. 8. 2023 bude hrazeno v hotovosti. 

Žáci 1. ročníku budou přihlášení ke stravování od úterý 5. 9. 2023. 

Jana Zuzaňáková, vedoucí školní jídelny

logo

Adresa školy

Základní škola Starý Jičín, příspěvková organizace
Starý Jičín 126, 742 31
IČO: 70982023
Datová schránka: 9famspz
Tel.: 556 752 571
E-mail: skola@zssj.cz

Časy zvonění

  1. 7:45 - 8:30
  2. 8:40 - 9:25
  3. 9:45 - 10:30
  4. 10:40 - 11:25
  5. 11:35 - 12:20
  6. 12:30 - 13:15
  7. 13:45 - 14:30
  8. 14:35 - 15:20

Kontakty

Ředitel školy Mgr. Roman Horut
roman.horut@zssj.cz (556 752 571)
Školní jídelna (556 752 556)
ivana.krpcova@zssj.cz
Školní družina (556 720 954)
renata.gasperikova@zssj.cz